Otázka: Jak kávovar a kapsle fungují?
Odpověď: Váš přístroj Tassimo BOSCH je kompatibilní pouze s kapslemi Tassimo, které jsou pro něj vytvořeny na míru. Přístroj je totiž vybaven čtečkou, která rozpozná čárový kód na obalu každé kapsle. To umožňuje přesně dávkovat potřebné množství vody pro váš oblíbený nápoj. Čtecí systém se nazývá IntelliBrew a automaticky upravuje podmínky přípravy:
- ný cyklus (před a během procesu)
- Množství vody
- Rychlost proudění
- Parní čištění
Otázka: V jakém pořadí dávat kapsle u mléčných variant?
Odpověď: U většiny mléčných variant Tassimo nápojů platí, že se první vkládá mléčná kapsle a následně kapsle s kávou.
Otázka: Co to znamená, když kontrolka na kávovaru bliká červeně?
Odpověď: Kontrolka bliká červeně, když je třeba nádržku na vodu znovu naplnit (hladina vody nestačí k přípravě nápoje) nebo pokud není správně umístěna na svém místě. Nádržku vždy plňte vodou z vodovodu.
Otázka: Co to znamená, když kontrolka na kávovaru svítí červeně?
Odpověď: Kontrolka svítí červeně, když je třeba přístroj vyčistit. Po vyčištění bude přístroj v dokonalém funkčním stavu pro přípravu nápojů té nejvyšší kvality. Kompletní čisticí cyklus provádějte každé tři měsíce a čas od času otřete čtečku, která rozpoznává čárový kód na kapslích.
Otázka: Co je ta šedá tabletka, co plave v nádržce na vodu?
Odpověď: Tato „šedá tabletka“ se nazývá plovák. Jeho úkolem je přenášet do přístroje Tassimo informace o hladině vody v nádržce. Pokud v nádržce není dostatek vody, rozsvítí se červená kontrolka, která vás upozorní, že je nutné ji naplnit vodou.
Otázka: Co když můj přístroj nefunguje tak, jak by měl?
Odpověď: Uživatelský manuál pro váš přístroj naleznete zde: Údržba nebo se můžete přímo poradit s naším zákaznickým servisem zde: Kontakt.
Otázka: Kam mohu zaslat zpětnou vazbu týkající se mých produktů Tassimo?
Odpověď: Naši kolegové v zákaznické podpoře vám rádi poskytnou další informace. Kontaktovat je můžete zdarma na telefonním čísle 800 401 701, a to od pondělí do pátku mezi 10:00 a 13:00.